\ *ناصر فیض*

بر شاخه ای نشستی و سیبم نمیشوی

دلتنگ دستهای غریبم نمیشوی

در خواب های من کسی از راه میرسد

تعبیر خواب های عجیبم نمیشوی؟

بیمارم،آن چنان که حریفت نمیشوم

بی تابی،آن چنان که طبیبم نمیشوی



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت22:19---19 شهريور 1393
گابریل گارسیا میگه:
هرگز لبخند را ترک نکن، حتی وقتی ناراحتی...چون هر لحظه ممکن است کسی عاشق لبخند تو شود...
من الان دارم می خندماااااا☺☺؟؟
کسی عاشقم نشد؟؟؟؟
نبودد کسی عایااااااا؟؟؟؟
عاشق نبود؟؟؟؟؟دوست معمولی چی؟؟؟؟؟؟!!
پَ چی میگه این گابریل؟؟؟؟؟
هااااااا ؟؟؟.....?
والا با این جمله هاشون با روح و روان مردم بازی میکنن??
پاسخ:خخخخخخخخخ والا


Arezoo
ساعت20:20---17 شهريور 1393
ﺩﻟﮕﯿﺮﻡ
ﺩﻟـﻢ ﮔﺮﻓﺘــﻪ ﺍﺳـﺖ ﯾــﺎ ﺩﻟـﮕﯿــﺮﻡ
ﯾـﺎ ﺷﺎﯾـﺪ ﻫـﻢ ﺩﻟـﻢ ﮔﯿـﺮ ﺍﺳـﺖ
ﻧﻤــﯽ ﺩﺍﻧــﻢ
ﺍﺻـﻼً ﻫﯿــﭻ ﻭﻗـﺖ ﻓــﺮﻕ ﺑﯿــﻦ ﺍﯾﻨــﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﻔﻬـﻤﯿــﺪﻡ
ﻓﻘـﻂ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧـﻢ ﺩﻟـﻢ ﯾـﮏ ﺟـﻮﺭﯼ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ
ﺟــﻮﺭﯼ ﮐـﻪ ﻣﺜــﻞ ﻫﻤﯿــﺸـﻪ ﻧﯿــﺴـﺖ
ﺩﻟـﻢ ﮐـﻪ ﺍﯾﻨـﻄــﻮﺭ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ

ﻏﺼـﻪ ﻫـﺎﯼ ﺧــﻮﺩﻡ ﮐـﻪ ﻫـﯿﭻ ،
ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻫﻤــﻪ ﯼ ﺩﻧﯿــﺎ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻣـﻦ
ﺑﻌــﺪ ﺩﻟــﻢ ﺑـﺪﺟــﻮﺭ ﻏﺮﻭﺏ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ


є̲̅я̲̅ƒ̲̅α̲̅η̲̅
ساعت7:36---15 شهريور 1393
زیادی خواستمت اما کنار من چه کم بودی,

تو که راهو جدا کردی چه جوری عاشقم بودی

تو گفتی با منی اما یه حلقه تویه دستاته,

که قبل از تو به من میگه یه عشق دیگه دنیاته

یه عاشق تویه این خونست که میره رو به نابودی,

ولی با گریه می بخشه تورو که عاشقش بودی

تو دل کندی ولی عطرت هنوزم مونده تو جونم,‌

تموم لحظه هارو من بدون تو یه دیوونم

دارم میمیرم از غصه ولی قلب تو غمگین نیست,

نگو نفرین کنم وقتی که عاشق اهل نفرین نیست

کسی که عاشقش بودی بهت میگه خداحافظ,

دعام پشت و پناه تو برو دیگه خداحافظ
پاسخ:إوا!!!!چیشده داشیه بی اعصاب ما تغییر رویه داده؟!!!!!!!!!!!!!..لایک
پاسخ:خخخخخخخ ببخشید با کس دیگه ای اشتبا گرفتم!!لایک زیبابود


مجید
ساعت1:53---15 شهريور 1393
شعر قشنگیه...
پاسخ:ممنون


atefeh
ساعت17:29---12 شهريور 1393
ســــــــــــــــــــــــلامتی ه اونی که دلم واسش خیلی تنگه.
اما بهش قول دادم مزاحمش نشم...
ســـــــــــــــــــــــــــ لامتیه اونی که آرزوی داشتنش واسه منه و وصالش واسه رقیب من....
ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونیکه فقط خوبیشو خواستم ولی همه جا نشست بدیمو گفت....
ســــــــــــــــــــــــلام تیه اونی که میدونم بهم خیانت میکنه.
اما خودمو گول میزنم و میگم دروغه.....
ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونی که حتی با هزار تا بدی که در حقم کرده اگه بازم بیاد طرفم دلم نمیاد برنجونمش....
ســـــــــــــــــــــــــــ ــلامتیه اونیکه تا فهمید چقد دوسش دارم شروع کرد به اذیت کردن....
و ســــــــــــــــــــــلامتیه اوناییکه دلشون مثل من از یه بیمعرفت خــــــــــــونه.... —
upam
پاسخ:ب سلامتیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشون... اومدم عزیزم


شهرام
ساعت9:04---12 شهريور 1393
نه گل باش تا اسیر خاک شوی
نه باران باش تا در خاک فرو روی
بلکه
خاک باش تا گل از تو روید و باران به خاطرتوببارد
پاسخ:زیبابود.سپاس فراوون از شما


sajjad
ساعت2:41---12 شهريور 1393

پاسخ:چاکریم


mahla
ساعت14:41---11 شهريور 1393
♥بعضی آدمها ناخواسته همیشه متهم اند ...!♥
♥به خاطر سکوت شان ، کاری به کار کسی نداشتن شان ، خلوت شان،♥
♥اتاق شان، استراحتشان، روی پای خود ایستادن شان، دوست داشتن شان!♥
♥گویی جان میدهند برای اتهام بستن و از همه بدتر این که :♥
♥زود فراموش می شود خوبی هایشان♥
پاسخ: گاهی عمر تلف میشود به پای یک احساس.... گاهی احساس تلف میشود به پای عمر... و چه بدبخت است کسی که هم عمرش تلف میشود هم احساسش...


atefeh
ساعت10:42---10 شهريور 1393
حرفی نیست...

فقط می نویسم...

ان روزها نیاز بیشتری دارم

به دوست داشتن,

به دیده شدن,

به این که من باشم و محبت تو...

من باشم و حمایت تو...

من باشم و شانه ای برای اشکهایم...

نیستی و هیچ کس جای این نبودن هایت را

پُر نکرد و نخواهد کرد!!!

نیستی و

دلم برایت تنگ شده...

اینها حرفی نیست که...

تو به رفتنت ادامه بده
پاسخ:گاهی فقط بوی یک عطرِِِِِ یک تشابه اسم برای چند لحظه باعث میشه دقیقا احساس کنی که قلبت داره ازتو سینه ات کنده میشه................


مهران
ساعت0:52---10 شهريور 1393
“دوستت دارم”

تیکه کلامش بود…

من بی جهت به آن تکیه داده بودم…!!!
پاسخ:جاده های امدنت را همه بسته ام به چه زبانی بگویم دیگر نمیخواهم بیایی....


یاقوت
ساعت23:28---9 شهريور 1393
اوه اوه یاقوتم دیه خخخخخ
میدونم که روز من نبود بهله
پاسخ:!!!!


طرف
ساعت17:11---9 شهريور 1393

به زولبیا بامیه توهین کردی نکردی
پاسخ:خخخخخ آخه چیکاکنم ک من دوس ندارم ازین آشغالا داشی مهرانی؟؟!!نمیشه لواشک و پاستیل بگیرم دور همی بزنیم ب بدن؟؟؟


Arezoo
ساعت21:19---5 شهريور 1393


عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته های زندگیت برسی
عرض تبریک به بهترین دختر دنیا
روز دختر مبارک

پاسخ:مر30 گلم.روزه توام موووووووووووووبارک:)


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠
ساعت19:47---5 شهريور 1393
بـــه بعضیـــــام باید گفــــت..:
زاخار شمـــا پــــرچمتـــ با (لاس) بالاس. . !
..اونجا جای پایین تر از حد ماس..!!
ما بالا ســـــرمون خداس.. مثــ شما نیستیم همه جا پلاس..
جـامون اینجــاس.. !
ته خوشگذرونیمون رفتن بیــــرون --- با مخطابای خــاص..
واسه خودیا نمیـــذاریم کلاس.. فــاک مون سمتــــ لاشیاس..
فـــداییمون واسه هــــرچی خاکی و باصفاس..
خــــودمون خاص--- رفیقامون آس---
دیگه هیچوقت نکن خودتو با ماقیاس...
?! ok
پاسخ:عااااااااااااالی.مر30


rooze19
ساعت18:07---5 شهريور 1393
کلمات قدرت آزار دادن شما را ندارند
مگر آنکه گوینده‌ی کلمات ، برایتان بسیار عزیز باشد . . .
پاسخ:صدردصد درست.مر30


rooze19
ساعت18:06---5 شهريور 1393
بهترین راه برای در امان ماندن از دلشکستگی ها
این است که هیچ چیزی از هیچ کسی توقع نداشته باشید . . .
پاسخ:لایک


rooze19
ساعت18:05---5 شهريور 1393
زندگان ، مردگانی هستند که در تعطیلات به سر می‌برند . . .
پاسخ:.........


rooze19
ساعت18:03---5 شهريور 1393
خیلی زیبا بود لایک خانومی
پاسخ:مر30 عزیزکم....................................


shadmehr
ساعت14:01---5 شهريور 1393
سلام...چقد طبع شاعرانت گل کرده عزیزم....اون کتابی که قرار بود من و گیتی بنویسیم مقدمه شو تو از این شعرات بنویس...باحاله ها خانومی...خخخخخخخخخخ
پاسخ:من ناصر فیضم عایا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت12:16---5 شهريور 1393
مهربانی تا کی...!!!


بگذار سخت باشم و سرد...!!

باران که بارید....

چتر بگیرم و چکمه......

خورشید که تابید......پ

پنجره ببندم و تاریک...ا

اشک که آمد....

دستمالی بردارم و خشک........

اوکه رفت.....................

نیشخندی بزنم و سکوت!!!!!!
منتظرتم


پاسخ:عاااااالی.لایک


saeedsingle
ساعت9:27---5 شهريور 1393

غیر مستقیم میشه همون ابجی

پاسخ:بدون شرح


گیتی
ساعت20:48---4 شهريور 1393
عسکش باسه من نیومد
پاسخ:وبم داغون شده گیتی جوووووووووووووووووووووووووووونم هیچکدوم از عکسا لود نمیشه نمدونم چیکا کنم................................................................


A6eqe T0
ساعت17:03---4 شهريور 1393
_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%_________%%%
_______%%___من اپم____%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%____________
پاسخ:اکی


mahdi
ساعت16:45---4 شهريور 1393
دمت گرم با سیب مصرع اولت حال کردم
راسی چرا عکسش نیومد واسم؟!
پاسخ:وبم داغون شده نمدونم چرا عکساش لود نمیشه داداشی:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((


saeedsingle
ساعت15:58---3 شهريور 1393
رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن
ابتدای یک پشیمانیست حرفش را نزن
گفته بودی چشم بردارم از چشمان تو
چشمهایم بی تو بارانیست حرفش را نزن

پاسخ:یهو بگو خفه شوها!!مراعات نکن داداش


امير محمد
ساعت13:20---3 شهريور 1393
سلاملكم
تو نصب كن ديگه خوب
جيميل كه نميشه چت كرد
اين ي نرم افزار چته نسخه موبايل داره اينم نسخه كامپيوترشه .
نصب كردي بم بگو
خوب ؟
راستي اون سايت دلفي رو عوض كردم الان اينه آدرسم : spiker.ir
پاسخ:جوابتو ددادم!


Nika
ساعت11:31---3 شهريور 1393
شعره خیییییییییییییییییییییلی قشنگ بووود...
عکسه. خیییلی باحال بودش...
پاسخ:قربونت ممنون


مهران
ساعت23:20---2 شهريور 1393
بـه سراغ من اگر میــــایی...
.
.
.

.
.
.
.
.
با یک کیلــــو زولبــیا بامیه ی تـــــــازه بیــا !!
ترجیــحا بـــامیش بیشتر بــاشه ^____^
چیه فکر کردی میخوام متن عاشقــانه بنویسم؟:|
برو بــرادر من خواهر من
ادم گشـــــنه چی میفهمه عاشقی چیه اخه :
پاسخ:خخخخخخ حالا چرا زولبیا بامیه؟!!!!نمیشه چیزه دیگه ای بیارم واست ک خودمم دوس داشته باشم؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:, | 14:35 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |